Schade

Meld transportschade altijd zo snel mogelijk na ontvangt van uw goederen, doch uiterlijk binnen 24 uur na ontvangst.
Anders kunnen wij uw schade niet meer in behandeling nemen/vergoeden omdat onze verzekering dan niet uitbetaald.

Mijn pakket is beschadigd geleverd en er zijn artikelen kapot! Wat moet ik doen?
Helaas komt het weleens voor: schade aan een zending. 
Heel vervelend, maar natuurlijk wordt dit netjes en zo snel mogelijk voor u opgelost!
Wel vragen we uw medewerking om u zo snel mogelijk te kunnen helpen om de schade op te lossen.
We zijn namelijk als bewijs van de schade voor de verzekering 5 foto's en wat gegevens nodig.

Wat u moet doen:
Maak foto’s, het gaat specifiek om deze 5 punten:

  • 1 foto van de buitenverpakking met het verzendlabel zichtbaar.
  • 1 foto van de binnenverpakking en het beschermingsmateriaal.
  • 3 foto’s van de artikelen. Dit betekent 1 foto van alle artikelen samen en 2 detailfoto's van de schade.

Mail de foto's naar info@kamerfilter.nl samen met uw aankoopfactuur en/of ordernummer.
Uw schade wordt dezelfde werkdag afgehandeld als we de juiste foto's en gegevens hebben ontvangen!

Gooi uw beschadigde artikelen nooit weg totdat u uw nieuwe artikelen heeft ontvangen en u weet dat wij ze niet retour willen ontvangen.
Indien wij de beschadigde artikelen wel retour willen ontvangen krijgt u hiervoor een gratis retourlabel per mail toegezonden.
U kunt dan de pakketzegel eenvoudig uitprinten en het retourpakket kostenloos op het postkantoor inleveren.
(bewaar altijd het inleverbewijs van het pakket op het postkantoor, in geval van zoekraken van het pakket is dit uw verzendbewijs!)

© 2011 - 2024 Webshop kamerfilter.nl / kamerfilter.be | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel