Bestellen

AQ’S BESTELLEN

Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?
Ja, je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.

Hoe ontvang ik de factuur van mijn bestelling?
De factuur van je bestelling ontvang je per e-mail.

Hoe weet ik wat de status van mijn bestelling is?
Je wordt op de hoogte gehouden per email als je besteling is ontvangen en de order verwerkt wordt en als je order is verzonden.
Bij de email zit een DPD Track & Trace code waarmee je op de DPD website de bezorgstatus van je bestelling kunt bekijken.

Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?
Voor bestellingen op de kamerfilter.nl geldt: op werkdagen voor 16.00 uur besteld is de zelfde dag nog verzonden.
Pakketzendingen zijn er doorgaans de volgende werkdag, palletzendingen kosten helaas 1 tot 3 dagen levertijd afhankelijk van uw woonplaats.

Vanuit welke landen kan ik bestellen?
Op dit moment is het alleen mogelijk om een bestelling te plaatsen als je woonachtig bent in de Europese Unie.

Toen ik een artikel in mijn winkelmand legde was het op voorraad, maar toen ik wilde afrekenen niet meer. Hoe kan dit?
Een product is pas voor je gereserveerd als de bestelling is afgerond. Het kan dus zo zijn dat het uitverkocht raakte op het moment dat jij wilde afrekenen. Mocht dit het geval zijn, dan zal je hier een melding van krijgen op het moment dat je je winkelmand wilt afrekenen. Wij doen er uiteraard alles aan om de voorraad up-to-date te houden om dergelijke situaties te voorkomen.

Kan ik mijn reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren?
Als een bestelling betaald is, is het vaak niet meer mogelijk om de inhoud te wijzigen of de bestelling te annuleren. Je kunt de order, of een deel daarvan, binnen 14 dagen na ontvangst uiteraard per post retourneren. Je geld wordt na ontvangst en controle van de geretourneerde artikelen teruggestort.

Kan ik een bestelling laten verzenden naar een ander adres dan mijn contactadres, bijvoorbeeld naar mijn werk?
Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kun je bij de optie ‘afleveradres’ een afleveradressen aanmaken. De adressen die je aanmaakt blijven behouden, zodat je bij elk bezoek aan onze webshop weer kunt kiezen op welk adres je de bestelling wilt laten afleveren.
Je kunt een bestelling overigens niet op een postbusadres laten leveren.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is geregistreerd?
Direct na het succesvol afronden van je bestelling en de betaling ontvang je een bevestiging per e-mail. Hierin staan alle details van je bestelling overzichtelijk opgesomd. Hierna ontvang je de factuur per e-mail. Op het moment dat de bestelling bij ons het magazijn verlaat krijg je een e-mail met een DPD Track & Trace nummer waarmee je de status van je bestelling kunt volgen.

© 2011 - 2024 Webshop kamerfilter.nl / kamerfilter.be | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel